AMMATTIJÄRJESTÄJÄ

MILLOIN

Simppelisti silloin, kun sinulla on tavaraa tai tila, joka pitäisi saada läpikäytyä ja järjestettyä loogisesti ja kaipaat selkeyttä elämään. Taustatilanteita on monenlaisia: yleinen sekasorto, alkuun pääsemisen vaikeus, kiire, muutto, loppuelämän siivous, kuolinpesän läpikäynti jne.
 

MITEN ALKUUN

Ota minuun yhteyttä, jonka jälkeen kartoitamme tilanteen, mietimme tavoitteet sekä aika-arvion työlle. Pääsääntöisesti työ toteutetaan yhdessä ja työtahti määräytyy sinun mukaasi.
 

TYÖN AIKANA

Olen apukädet, neuvonantaja, suunnittelija, tsemppaaja, kenties kyseenalaistajakin. 

Osana työtä voimme halutessasi pohtia millaiset asiat vaikuttavat arkeesi ja kodin ylläpitoon. Miten voisit jatkossa saada arjen sujuvammaksi sekä järjestystä tukevaksi, millaiset toiminnot sopivat sinun arkeesi, mitkä toimivat ja mitkä ei. Kaipaatko kenties uusia toimivampia rutiineja. 


POISTETTAVAT TAVARAT

Päätökset poistettavista tavaroista teet aina sinä. 

En kuljeta kierrätykseen tai kaatopaikalle meneviä tavaroita, mutta tarvittaessa voimme kartoittaa sinulle sopivan tavaroiden noutopalvelun.


SIIVOUS

Työn aikana saattaa pölypalloarmeijat kiiriä kiivaasti pitkin huonetta. Ammattijärjestäjänä en ole siivooja, mutta teen pienet siistimistyöt osana järjestämistä. Kokonaisvaltaisemmasta siivouksesta järjestämisen yhteydessä voimme tarvittaessa sopia kartoitusvaiheessa. 

Voit ostaa myös erillisen siivouskäynnin, kodin kertasiivouksen viimeistelemään järjestetyn kodin.


STAILAUS

Järjestettävän tilan stailaus voi pienimuotoisesti olla osana järjestämistä. Kalusteiden uudelleen sijoittelulla voimme saada toimivamman kokonaisuuden, esteettisyyttä unohtamatta. Myös sisustusstailaus on osa palvelutarjontaani. 


TYÖHÖN MENEVÄ AIKA

Aikaan vaikuttaa moni asia: tavaran määrä ja koko sekä tilan koko. Kaiken kattava pöly. Tahti, jolla teet päätöksiä tavaroista vaikuttaa oleellisesti aikaan. Jos tunnesiteet tavaroihin ovat vahvoja, tai läpikäyminen on erityisen tarkkaa ja yksityiskohtaista, työaikaa voi olla vaikea määritellä etukäteen.

Suuntaa-antavia aikoja: pienehkö eteinen komeroineen 3-4 h, vaatehuone 4-5 h, keittiö 4-5 h, lastenhuone 4-5 h, muutama kasa ja/tai mappi asiakirjoja ja papereita 3-6 h.


JÄNNITTÄMINEN

Monet ovat kertoneet yhteydenottamisen jännittävän ja kestävän pitkäänkin ennen kuin uskallus siihen löytyy. Myös vieraan ihmisen päästäminen omaan kotiin, vieläpä käymään läpi omia tavaroita voi tuntua oudolle.

Lepo vaan, ei mitään syytä jännittää. En tule arvostelemaan sinua tai kotiasi. Autan sinua löytämään uudenlaista iloa ja tasapainoa järjestyksen ja selkeyden avulla. Voit keskustella kanssani juuri sen verran kuin haluat, voit pitää tauon työstä kun haluat, yhdessä löydämme parhaan tavan toimia.

Vastaan mielelläni mieltä askarruttaviin asioihin ennen työtä ja työn aikana.


HINNASTO

ETÄKARTOITUS

0 €

Työn kartoitus voidaan tapauskohtaisesti toteuttaa kokonaisuudessaan puhelimitse. Kesto n. 30 minuuttia. Valitessasi etäkartoituksen, teemme muutaman minuutin "suunnitelma-/tupatarkastuksen" juuri ennen varsinaisen työn aloittamista. 

Etäkartoitus on veloitukseton.


KARTOITUSKÄYNTI

65 € | max. 1 h

Kartoitamme järjestämistä kaipaavan tilan/tilat, tavoitteet ja toteutuksen. Käynti ei sido työtilaukseen.

Sopii myös konsultoinnin näkökulmasta omatoimisen järjestämisen tueksi.

 Tampereen ulkopuoliset kartoituskäynnit sovitusti.

⚜ 

PERUSPAKETTI

3 h | 195 € 

Lisätunnit 55 €/h
samaan tilaukseen. Työpäivien ei tarvitse olla peräkkäisiä.

Minimitilaus 3 h/käynti

⚜  

KOTITALOUSVÄHENNYS -60 %

Lue lisää vero.fi.


TOIMINTA-ALUE

Pääasiallinen toiminta-alue on Tampere sekä lähialueet hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä. Kysäise toki, vaikka työkohde olisi kauempanakin.